خرافي‌ترين مردم دنيا كجا زندگي مي‌كنند؟ / چه لباس‌هايي براي پايان دنيا مناسب هستند؟
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان LOVE FOR GODB◘ ♣♠♥♥☻ و آدرس نفرت-عشق.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به گزارش رويترز، در ميان مردم جهان، از هر 7 نفر يک به پايان جهان در سال 2012 اعتقاد دارد. آمريکا و ترکيه نيز با 22 درصد در کنار آرژانتين و آفريقاي جنوبي بالاترين ميزان باور به پايان جهان را دارند. 

بنا به اين نظر سنجي، افراد کم‌سواد و پايين 35 سال بيشتر به پايان دنيا در 2012 اعتقاد دارند.

 

 

وب‌سايت رسمي پايان دنيا

وب‌سايتي با نام December212012 طراحي شده است و بيشتر شايعات حوادث روز پاياني دنيا در اينجا دامن زده مي‌شود.

 

هم‌چنين در اين وب‌سايت اجناسي با طرح لوگوهاي پايان دنيا به فروش مي‌رسد.

 


خرافاتي‌ترين کشورهاي دنيا

برخي از کشورهاي دنيا که شايعات پايان دنيا را باور کرده‌اند، با مشکلات زيادي دست و پنجه نرم مي‌کنند، به‌طوري که در برخي از آن‌ها مردم افسردگي پيدا کرده يا دست به اقداماتي غير معقول مي‌زنند.

روسيه

به گزارش سايت روسي rbth، روسيه از خرافاتي‌ترين کشورهاي دنيا است.

در اين کشور هميشه تاريخ‌هاي يکسان سه رقمي مشهور بوده است، از يک ژانويه 2001 گرفته تا به امروز. نکته جالب توجه اينجاست که مردم روسيه علاقه خاصي براي ازدواج در اين روزها دارند. به عقيده آن‌ها امسال آخرين باري است که عدد شانس براي مردم رو آورده است و تا 89 سال ديگر يعني 1 ژانويه سال 2101 چنين اتفاقي رخ نخواهد داد.

يک زوج روسي در اين خصوص اين طور اظهار نظر مي‌كند: ما سال گذشته نتوانستيم در روز 11/11/2011 ازدواج کنيم. بنابراين تاريخ ازدواج خود را تا امسال به تاخير انداختيم.

در ميان روسي‌ها، 13درصد آن‌ها اعتقاد دارند که دنيا در 21 دسامبر به پايان خواهد رسيد.

قابل توجه است کساني که به شماره‌هاي خوش‌شانسي اعتقاد دارند به پايان دنيا نيز در سال 2012 معتقد هستند. اما تعداد ازدواج‌ها امسال نسبت به سال گذشته پايان يافته است، زيرا به عقيده ايشان ازدواج تنها در حالي که يک هفته تا پايان دنيا مانده شگون ندارد.

به گزارش نيويورک‌تايمز، وحشت از پايان دنيا در بخش‌هاي مرزي روسيه بخصوص باچين آنقدر زياد است که دولت از کشيش‌ها درخواست کمک کرده است. مردم به جمع‌‌‌اوري کبريت، نفت، شکر و شمع پرداخته‌اند. بنا به گزارش هم‌چنين در جنوب روسيه مردم شروع به ساخت گذرگاه‌هاي سرپوشيده به سبک قبايل مايا ساخته‌اند.

وزير بحران روسيه در روز جمعه به مردم هشدار داده است که مراقب شايعات باشند و هيچ اتفاقي در روز 21 دسامبر نخواهد افتاد.

افزايش خريد بليت‌هاي يک طرفه به فرانسه

ساکنین یک روستا در حوالی کوه بوگاراش در فرانسه (در نزدیکی مرزهای این کشور با اسپانیا) سال گذشته سود زیادی از شایعات مربوط به نزدیک شدن آخر دنیا بردند. زیرا این نقطه به عنوان بهترین محل برای انتظار پایان دنیا تعیین شده. می‌گفتند که انسان‌های سیارات دیگر در این نقطه فرود می‌آیند و تمام کسانی که طلب نجات می کنند را نجات می‌دهند. دلیل انتخاب این نقطه، ظاهرا فیلم تخیلی استیون اسپیلبرت بود که طبق سناریو، نازی‌ها تونلی مخفی در زیر شهر بوگاراش درست کرده بودند و بعدها جاسوسان موساد این نقطه را به دقت مورد بررسی قرار دادند.


فرار از پايان دنيا

بعد از اینکه اعلام کردند محل فرود سفینه فضایی در بوگاراش خواهد بود، گروه زیادی از ماجراجویان در حوزه تحقیقات سیارات و امکان زیست در آنها به این روستای کوچک 200 هزار نفری جذب شدند. طبق پیشگویی‌ها، روز 21 دسامبر سال 2012، دنیا به پایان می‌رسد، به همین خاطر از همین امروز مردم به فکر رزرو جا افتاده‌اند. ژان پیر دلور شهردار بوگاراش چندان از حضور این توریست‌های خاص خوشحال نیست و دایما به خارجی‌هایی که در میان کوهها به عبادت و پرستش نیروهای مافوق طبیعت مشغولند ناسزا می‌گوید. این افراد گاها بدون لباس در میان کوه‌ها ظاهر می‌شوند. تقریبا تمامی هتل‌ها در شهر و حومه پر شده‌اند، و این در حالی است که سابقا هیچ کس به این نقطه نمی‌آمد. در میان این توریست‌ها کارشناسانی هم حضور دارند که جهت آموزش افراد و سخن گفتن با نیروهای فضایی آمده‌اند و کارگاه‌هایی به قیمت 800 یورو در یک هفته برگزار می‌کنند.

مقامات محلی هشدار داده‌اند که منطقه از زیرساخت‌های کافی برای چنین جمعیتی برخوردار نیست و پایان دنیا برای ساکنین این روستای کوچک می‌تواند زودتر از دسامبر فرا برسد. کارکنان دولتی سعی دارند برای کنترل شرایط در پایان سال 2012 از نیروهای ارتش کمک بگیرند.

علاوه بر این، هم اکنون تورهای بوراگاش به مقصد یک‌طرفه در آمریکا فروخته می‌شود. به عبارتی، دیگر دلیلی برای بازگشت آنها به کشورشان وجود ندارد. برخی افراد محلی از این فرصت استفاده کرده و با دیدن سیل توریست‌ها بلیط نجات می‌فروشند.

مکزیک

به گزارش صداي روسيه، وزارت توریسم مکزیک علاقه‌مندان به حضور در زادگاه مایاها در پایان ماه دسامبر را خوشحال کرد. نزدیک به 52 میلیون توریست در پایان سال 2012 به مکزیک سفر خواهند کرد. به عبارتی 12 میلیون توریست بیش از سال گذشته. توریست‌ها نزدیک به 14 و نیم میلیون دلار در این کشور هزینه خواهند کرد. با وجود اینکه کارمندان دولتی رسما پیشگویی‌های مربوط به پایان دنیا را تکذیب کرده‌اند، اما وزارت خانه مکزیک برنامه ویژه‌ای را برای توریست‌ها طراحی کرده. به عنوان مثال، برای برنامه «دنیای مایاها» 8 میلیون دلار بودجه تخصیص داده شده است. در خیابان‌های این منطقه توضیحات کامل از زندگی مایاها نوشته شده و در هر نقطه توریستی می‌توان پیشگویی‌ها راجع به پایان دنیا را مشاهده کرد. در منطقه کومالکالکو واقع در جنوب مکزیک، جایی که باستان شناسان لوح‌های مربوط به پیشگویی را یافته‌اند، مسیر اصلی گردشگری احداث شده است. اما جشن باشکوهی که به مناسبت افتتاحیه و آغاز روز 21 دسامبر در نظر گرفته شده است، با تمام این جریانات در تناقض قرار می‌گیرد.


مکزيک، خاستگاه ماياها

به ویژه اینکه در شمال مکزیک – در شبه جزیره یوکاتان، هفتاد شهروند ایتالیایی به طور کامل شهرهای خود را تخلیه کرده و به این منطقه پناهنده شده‌اند. منطقه‌ای به مساحت 80 هکتار طی دو سال گذشته خریداری شده و در این فکر بودند که چطور قلعه را زیباتر بنا کنند. در نهایت، شهرک لاس آگیلاس توسط یک معمار مکزیکی به نام کارینا والیپو احداث شد که دارای 24 ساختمان با دیوارهایی به ضخامت 60 سانتیمتر است. در حین ساخت این بناها، از مصالحی استفاده شده که در مقابل تغییرات شدید جوی، ارتعاشات، آتش و طغیان آب مقاومت می‌کند. با این حال، حضور ایتالیایی‌ها در این منطقه و در سرزمین مایاها، سبب نارضایتی سازمان مهاجرت مکزیک شده، زیرا گروهی از آنان مشکوک به فعالیت‌های فرقه‌ای هستند.

چين

چين که در اين کشور بيش از 20 درصد مردم به پايان دنيا در روز 21 دسامبر اعتقاد دارند، يکي از خرافي‌ترين کشورهاي دنيا در اين زمينه به حساب مي‌آيد.

وب‌سات چاينا‌ديلي، ديروز در خبري اذعان کرد که شايعات در اين کشور به حدي افزايش يافته که پليس دست به کار شده است. به خاطر شايعات پايان دنيا پليس افراد زيادي را در اين کشور دستگير کرده است. مردم به دليل شايعات به مغازه‌ها يورش برده و کالاهاي ضروري خود را براي پايان دنيا خريداري مي‌کنند. بسياري از مغازه‌داران اعلام کرده‌اند که شمع و کبريت در برخي استان‌ها نادر شده است.


خرافاتي‌ها چگونه آماده روز پايان دنيا مي‌شوند؟‌

آمريکا

خريد اسلحه در روزهاي اخير در آمريکا چند برابر شده است، زيرا آن‌ها اعتقاد دارند که در 21 دسامبر زامبي‌ها بحمله‌ور شده و براي دفاع دربرابر آن‌ها بايد آمادگي کامل داشته باشند.

در حالي که سه روز تا بيست و يک دسامبر مانده برخي آمريکايي‌ها دست به ساخت پناهگاه‌هاي ضد بمب زده‌اند که داخل آن مانند يک خانه با تجهيزات کامل است.

گفته مي‌شود اين تانکر که در برابر بمب‌هاي هسته‌اي و شيميايي مقاوم است حدود 64هزار دلار فروخته مي‌شود.

شيلي

مردم شيلي در روز 21 دسامبر قصد کار کردن ندارند! بنا به تحقيقات روان‌شناسان، برخي از کارمندان تقاضاي دريافت حقوق خود زودتر از موعد هستند.

آرژانتين

در اين کشور دولت رسما روز پايان دنيا را به رسميت شناخته است و از مردم درخواست کرده تا کم‌کم اماده پايان دنيا شوند.

سوء استفاده کلاهبراداران از شايعات پايان دنيا

به گزارش آسوشيتدپرس، پليس چين بيش از 100 نفر را که شايعات پايان دنيا را رواج مي‌دادند دستگير کرده است.

از اين افراد، سي‌دي، کتاب و ديگر چيزهايم مرتبط خريداري کرده‌اند.

روزنامه چيني چاينا‌ديلي در خبري به نقل از پليس اين کشور هشدار داد که مردم مراقب کلاهبرداري‌هاي مرتبط با شايعات پايان جهان باشند.

بنا به اين گزارش، پليس استان سيچوان گفته است که مردم به خاطر وحشت از شايعات پايان دنيا، به مغازه‌ها رفته و و وحشت‌زده خريدهاي بسياري مي‌کنند.

بسياري از مردم شمع‌هاي مغازه‌هاي شيچوان جيلين را خالي کرده‌انند.


سوء استفاده هتل‌ها و رستوران‌ها

خبرگزاري ان‌بي‌سي در گزارشي به شوخي نوشت که روز پايان تقويم ماياها روز خوش‌بختي بازاريان است.

بسياري از هتل‌ها و رستوران‌ها با تبليغات فراوان از مردم مي‌خواهند تا آخرين روزهاي عمر خود را به انجا بروند.

براي مثال، بسته‌هايي به قيمت 79 هزار دلار پيشنهاد مي‌دهند، همراه با يک روحاني مايايي و يک هليکوپتر شخصي و متخصص باستان شناسي شما را به سفرهاي تارخي مي‌برد.


يکي از هتل‌هاي آمريکا در تبليغات خود ادعا کرده است که اگر شما اتاقي را براي 22 دسمابر رزرو کنيد، اگر دنيا به پايان نرسيده باشد، 40درصد تخفيف خواهيد داشت.


بازاريابي مايايي

بانک‌ها اين وسط بي‌بهره نبوده‌اند، بانک کالفرنيايي لاتيتود ، طرح ويژه‌اي با نام وام ويژه پايان دنيا اجرا کرده است. بنا بر اين طرح، . در صورتي که دنيا پايان يابد نيازي به بازپرداخت وام نداريد.

شرکت هاي نگهداري از حيوانات نيز در اين ميان سود مي‌برند؛ شما مبلغي به ميزان 135 دلار مي‌پردازيد و در صورت مرگ شما اين مرکز از حيواناتتان مراقبت خواهند کرد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, ] [ 22:37 ] [ saeed ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 341
بازدید کل : 126551
تعداد مطالب : 101
تعداد نظرات : 154
تعداد آنلاین : 1







مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز